هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال( گروه های 3 و 4 )

برتری نفت و شاهین در خوزستان و لرستان/ قرچک همچنان در صدر باقی ماند

هفته پنجم لیگ دسته دوم با برگزاری شش دیدار در گروه های سه و چهار این مسابقات پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته پنجم لیگ دسته دوم با برگزاری شش دیدار در گروه های سه و چهار این مسابقات پیگیری شد.

نتایج هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه سه فوتسال؛

 تساوی در دزفول؛ برتری نفت و شاهین در خوزستان و لرستان

هفته پنجم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه سه این رقابت ها پیگیری شد.

سماء دزفول ۴ – ۴ رعد پدافند اصفهان

جدال دزفولی ها با رعد پدافند اصفهان در سالن دانشکده سما دزفول سوت خورد؛ نیمه نخست سهم هر دو تیم یک گل بود و دیگر توپ های تیم ها با شانس و اقبال و در انتها با دفاع خوب به گل تبدیل نشد تا این نتیجه این نیمه تساوی یک یک باشد. اما در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی و دست یافتن به برد راهی زمین مسابقه شدند که در انتها هر تیم توانست سه گل به ثمر برساند و نتیجه نهایی این دیدار چهار چهار باشد.

نفت امیدیه ۶ – ۲ شهید فرهادی اهواز

جدال امیدیه و اهواز که هر دو دو هفت امتیاز دارند با داوری حمیدرضا قدسی راغب، رضا کیامنش، احسان موسویان و محمدعلی آقایی در زمین نفتی ها آغاز شد؛ نیمه اول و دوم این بازی درگیرانه و فیزیکی که به نوعی دربی خوزستان نیز محسوب می شد با حملات دو تیم پیگیری می شد که حملات تیم امیدیه از نظر درصدی چربش بیشتری داشت و در نهایت نیز توانست با برتری شش دو سه امتیاز شیرین داخل خانه را برای ثبت کند.

امیدیه با این پیروزی با ده امتیاز در رده نخست جای گرفت.

راه و شهرسازی لرستان ۰ – ۱ شاهین کرمانشاه

لرستانی ها که از آغاز لیگ دسته دوم در فصل ۹۴-۹۵ روی خوش را ندیده اند و کماکان روی خط شکست حرکت می کنند د رخانه میزبان تیم کرمانشاه بودند. این دیدار که به نظر می رسید بتواند لرستانی ها را به خود آورده و نتیجه های هفته های گذشته را با یک برد جبران کنند به خوبی برای شهرسازی پیش نرفت و در نهایت تک گل کرمانشاهی ها نتیجه دیدار را مشخص کرد و این تیم را هشت امتیازه کرد و به رده دوم رساند.

شهرسازی لرستان با چهار بازی و چهار شکست در قعر جدول جای خوش کرده اند.

 معدن کان پژوهان کاشان در این هفته استراحت داشت.

نتایج هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه چهار فوتسال؛
 تساوی در دیدارهای استان فارس؛ قرچک همچنان در صدر باقی ماند

هفته پنجم لیگ دسته اول با برگزاری دو دیدار در گروه چهار و در شهرهای اقلید و شیراز پیگیری شد که در انتها قرچکی ها از صدر جدول تکان نخوردند.

شهیدان عباس نژاد اقلید ۱ – ۱ سن سون زاهدان

جدال حساس اقلید و زاهدان در اقلید در حالی آغاز شد که این هر کدام از دو تیم می توانستند با برتری وضعیت خود را بهتر کنند؛ تیم شهیدان عباس نژاد می توانست با برتری به تنهایی در صدر بایستد و سن سونی ها نیز  با برتری خود را به رده های سوم و یا دوم می رساندند اما نیمه اول این دیدار با گلزنی زاهدانی ها در اواسط نیمه به اتمام رسید و اقلیدی ها نه تنها از موقعیت ها و اشتباهات تیم حریف استفاده نکردند بلکه با اشتباه دروازه خود را باز شده دیدند.

اما در نیمه دوم سن سون برای نگه داشتن نتیجه و به برتری رسیدن در این بازی پا به میدان گذاشت؛ و دفاع خوب و منسجمش این تیم را تا دقایق انتهایی بازی با برتری شکننده یک گله پیش برد. هرچند در این میان شاگردان عباس نژاد از موقعیت ها استفاده نکردند،

اما بازی در دقایق آخر در حال پیگیری بود که سرانجام یکی از توپ های اقلیدی ها به تور دروازه سن سون رسید و در فاصله یک دقیقه مانده به پایان؛ بازی را به تساوی کشید. در دقیقه پایانی نیز توپی از خط دروازه ها نگذشت تا این دیدار با تساوی خاتمه یابد.

آرمان صدرای شیراز ۲ – ۲ پکیج ایستایس یزد

دیدار آرمان صدرای شیراز و پکیج ایساتیس یزد در سالن خانگی صدرا برگزار شد، آرمان صدرا که به نظر نمی رسد از صدرای سال های قبل شیرازی ها قدرتی به ارث برده باشد در نیمه اول با دو گل عقب افتاد تا شوک بازی قبل همچنان ادامه داشته باشد؛ اما پس از صحبت های فنی بین دو نیمه صدرا توانست دو گل به ثمر برساند و با تساوی در این بازی نخستین امتیاز خود در لیگ دسته دوم را بدست بیاورند. همچنین مانع از صدرنشین شدن ایساتیس درغیاب مقاومت قرچک شدند.

شیرازی ها که روز های اخیر با شکست تیم فوتبالشان در یزد از تیم یزد به دنبال شکست تیم یزدی بودند تا حداقل به شکست خود در فوتبال جوابی داده باشند با تساوی در این بازی به هدف خود نرسیدند.

ایساتیس با هفت امتیاز در رده دوم  و شاگردان علی ناظم الشریعه در آرمان صدرای شیراز با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی جای گرفته اند.

سه شنبه ۱۱ خرداد ، ساعت ۱۶

مقاومت قرچک – پاسارگاد شهرکرد

** این دیدار به دلیل حضور تیم مقاومت قرچک در لیگ برتر امید به تعویق افتاده است.

هامون سیستان زابل در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار