تبریز؛

برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی در شهرستان اهر

رئیس اداره اوقاف شهرستان اهر از برگزاری سی‌ونهمین دوره‌ی مسابقات قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احمدزاده در خصوص اقداماتی که برای برگزاری این مسابقه انجام شده است، اظهار کرد: در این خصوص جلساتی با کمیته‌ی قرآنی شهرستان اهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با مقامات شهرستان نیز  در خصوص محل برگزاری آن هماهنگی‌هایی لحاظ شده و شروع ثبت‌نام نیز از طریق سایت می‌باشد و همچنین علاقه‌مندان به‌صورت حضوری نیز می‌توانند به اداره اوقاف شهرستان اهر مراجعه کنند.

وی افزود: این مسابقه در رده بالای 18 سال بوده  و تمامی اهالی اهر و حوزه‌های آن در صورتی که دانش‌آموز نباشند، زیر 18 سال نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

احمدزاده بیان کرد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرانی در بخش‌های، حفظ، قرائت، ترتیل، معارب، اذان، مدیحه‌سرای و.. برگزار خواهد شد و ضمن تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی، جواز شرکت در مسابقات استانی را نیز خواهند داشت.

وی عنوان کرد: این مسابقه در روزهای ششم و هفتم خردادماه در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر برگزار خواهد شد و همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا شروع برگزاری آن، به منظور ثبت نام اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.