میراسماعیلی : جودوکاران پتانسیل حضور در المپیک را دارند

نایب رییس فدراسیون جودوگفت: به کسب سهمیه امیدواریم و ورزشکاران ما لیاقت حضور در المپیک را دارند.

آرش میراسماعیلی در گفتگوباخبرنگارحوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره سهمیه المپیک 2016 ریو اظهارکرد: جودوکاران کشورمان تا کنون موفق به کسب 3سهمیه المپیک شده ایم واگردر دو رویداد پایانی محجوب ومولایی بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند، امکان کسب سهمیه چهارم وجود دارد. اگر هم به دلایلی نتوانند موفق به کسب سهمیه شوند با همین داشته ها در المپیک حضور می یابیم.



وی در ادامه با اشاره به شرایط آمادگی محجوب ومولایی در دو دیدار پایانی افزود: باتوجه به فشردگی مسابقات و تداوم این رقابتها وکم کردن وزن جودوکاران شرایط سخت ودشواری حاکم شده است و همچنین فشار زیاد بربازیکنان سبب خستگی و کسب نکردن نتیجه مطلوب می شود.



میراسماعیلی عنوان کرد: ملی پوشان هفته آینده برای شرکت در مسابقات به کشور آذربایجان شهرباکو اعزام می شوند و دو هفته بعدی در مسابقات قزاقستان شرکت می کنیم که باتوجه به نزدیکی زمان رقابتها جودوکاران ما فشار زیادی را متحمل و دچارخستگی مفرط می شوند.



نایب رییس فدراسیون جودواضافه کرد: کشورهای دیگر باتوجه به اینکه دارای برنامه هستند وسهمیه المپیک جودوکارانشان قطعی شده است با خیال راحت در تمرینات شرکت می کنند. اما ما با اینکه سهمیه ایی کسب نکرده ایم بسیار دشوار است. ما کاربزرگی با کسب 3سهمیه انجام داده ایم. وباید با فراهم ساختن شرایط بتوانیم آماده شده وسهمیه کسب کنیم.



وی بیان کرد: جودو به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و بازیکنان کشورمان پتانسیل حضور در المپیک 2016 ریورا دارند. اکنون مادر پیک زمانی مسابقات هستیم و شرایط بدنی 



آنها خیلی خوب هست و روحیه جنگندگی در بین آنها وجود داره اما خود جودوکاران هم باید سعی و تلاش کنند تا در این دو مسابقه پایانی نتیجه خوبی را بدست آورند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار