اصفهان؛

کمپین ترافیک راه حلی برای مسئله ترافیک

با راه‌اندازی کمپین ترافیک در شهرداری اصفهان حل مسئله ترافیک شهر به مطالبه عمومی شهروندان اصفهانی تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار اصفهان گفت: دست یافتن به شهری با هوای پاک و محوریت تردد حمل و نقل غیر موتوری با نظام ترافیکی منظم، نیازمند برداشتن گام‌های مستحکم در مسیر فرهنگ‌سازی، همدلی و همزبانی متولیان اجرایی و همراهی شهروندان فهیم این دیار برای رسیدن به نصف جهانی است که شهر دوچرخه نامیده می‌شد.

مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: در همين راستا همزمان با جشن ميلاد مبعث حضرت رسول اكرم (ص) روز چهارشنبه 15 اردیبهشت مراسم رونمایی از نشان و شعار کمپین ترافیک شهر در قالب طرح «هر هفته چند افتتاح» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اينكه شهرداري اصفهان حامي اين كمپين بزرگ مردمی است تصریح کرد:امسال يكي از اولويت‌هاي مهم شهرداري اصفهان ارتقا فرهنگ ترافيكي در شهر اصفهان به صورت ويژه و متمركز است.

شهردار اصفهان افزود: استفاده از تبليغات مستمر و موثر با رعايت مباني روان‌شناختي،‌ توسعه درگاه‌هاي ارتباطي، استفاده از ظرفيت مساجد،‌ نهضت درون سازماني بهبود رفتارهاي ترافيكي، نوآوري در زمينه افكارسنجي،‌ مشاركت‌دهي سازمان‌هاي مردم‌نهاد، رصد مجامع مديريت حمل و نقل شهري جهان و حضور موثر شهرداري اصفهان، تقويت اعتماد اجتماعي شهروندان و تلاش برای همگرايي و يكدلي و تفاهم‌بخشي از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در زمينه حمل و نقل است.

گفتني است آئين رونمايي از نماد و شعار كمپين بزرگ طرح پويش ترافيك روز چهارشنبه 15 اردیبهشت با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان و مدیران شهری و استاني در مجموعه باغ غدير اصفهان برگزار مي‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.