حضور فرمانده پلیس سرحدی در ننگرهار برای بررسی تحرکات نظامی پاکستان

لوی پاسوال رحمت الله روفی، فرمانده عمومی نیروی پلیس سرحدی کشور به دستور وزیر داخله برای بررسی تحرکات نظامیان پاکستان عازم ولایت ننگرهار شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،در خبرنامه منتشره وزارت دفاع ملی آمده است: ” وی حین دیدار از سطح احضارات محاربوی، تحکیمات و تاسیسات پوسته های سنگر و شمشاد مقیم انارگی، بلوک توپچی بطریه ارتش ملی و قرارگاه کندک پنج سرحدی گوشته ، قرارگاه لوا نمبر یک سرحدی، پرسونل کندک ۶ دکه، پوسته های امنیتی بیز تورخم، محل عبور و کنترل و مسوولین اتحادیه کسبه کاران و ترانسپورت سرحدی تورخم، تحرکات، انداخت سلاح ثقیله و تعرض ظالمانه نظامیان پاکستان را بالای پوسته های سرحدی به شدیدترین الفاظ تقبیح نموده است”.

فرمانده عمومی پولیس سرحدی با ستایش از دلیری و شهامت نیروهای سرحدی به این نیروها هدایت داد تا در مقابل دشمنان داخلی وخارجی با قاطعیت مبارزه نمایند .

این گفته ها در حالی مطرح می شود که شورای امنیت ملی کشور نیز به تازگی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغان دستور داده که به حمله‌های موشکی پاکستان به خاک افغانستان پاسخ مشابه دهند.

شورای امنیت در نشستی که اوایل هفته جاری داشته تصمیم گرفته تا نظامیان کشور تخطی‌های نظامی پاکستان را در مرزها با اقدام نظامی پاسخ دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، فرمانده ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار