باز هم توتی گلزنی کرد؛

پیروزی رم در یک مسابقه پرگل

تیم فوتبال رم موفق شد با نتیجه سه بر دو جنوا را شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته ۳۶ رقابت های سری آ ایتالیا، تیم های جنوا و رم در ورزشگاه لوییجی فراری جنوا به مصاف هم رفتند که رم موفق شد با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست داد.

بازی در دقایق آغازین جذاب شروع شد و رم هیلی زود به گل رسید. در دقیقه ششم روی پاس پروتی، صلاح موفق به گلزنی شد.

این سیزدهمین گل این وینگر مصری در باشگاه رم بود. اما خوشحالی مهمان چندان طول نکشید، پاس دیگو لاکزالت به تاچسیدیس رسید و این هافبک یونانی دروازه رم را در دقیقه ۱۴ مسابقه باز کرد . نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در دقیقه ۶۰ فرانچسکو توتی، کاپیتان محبوب رم به جای پروتی به میدان آمد.

پنج دقیقه بعد، میزبان گل دوم را به ثمر رساند.لئوناردو پاوولتی، مهاجم آماده جنوا توپ به خوبی وارد دروازه شزنی کرد تا امیدهای رم برای کسب رده دوم به یاس تبدیل شود اما این پایان کار نبود.

دقیقه ۷۷، بازهم توتی مثل هفته های گذشته برای رم گلزنی کرد . دروسی با پاس کوتاهروی ضربه آزاد توتی را صاحب توپ کرد و کاپیتان توتی با ضربه ای محکم و تماشایی دروازه جنوا را فروریخت.

آمار گلزنی توتی در چهار مسابقه اخیر فوق العاده بوده است. توتی در دیدار های برابر آتالانتا، تورینو، ناپولی و جنوا مجموعا کمتر از ۹۰ دقیقه بازی کرده اما موفق به زدن ۴ گل در این زمان شده است.

۱۰ دقیقه بعد، ژکو که به جای مایکون وارد مسابقه شده بود، الشعراوی را صاحب توپ کرد و فرعون کوچک گل پیروزی را برای گرگ ها به ثمر رساند.

با این پیروزی رم با ۷۴ امتیاز موقتا بالاتر از ناپولی در رده دوم جدول قرار گرفت و منتظر لغزش این تیم است تا رده دوم به طور قطعی و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار