ساری،

کاروان های غیرمجاز در کمین زائران

افراد برای سفر عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه افراد برای سفر عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند، گفت: برخی زائران با ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز مشکلات بسیاری را برای خود به وجود می ‌آورند.

حبیب‌الله ساداتی افزود: در روزهای گذشته دفتر جهانگردی عصر میعاد کاروان 160 نفره را به‌صورت غیرمجاز به قصد زیارت عتبات عالیات سه روز در تهران مردم را معطل و سرگردان کرده است.

وی گفت: دفاتر جهانگردی تیهو در بهشهر، عصر میعاد در نکا، ققنوس در ساری، آبان ‌گشت در تنکابن دفاتر غیرمجاز بوده و افراد از مراجعه به این دفاتر به‌ صورت جدی پرهیز کنند.

وی درباره زمان پروازهای مجاز عتبات عالیات، افزود: دو پرواز پنج ‌شنبه، یک پرواز شنبه و دو پرواز روز یک ‌شنبه هر هفته برای زائران عتبات در نظر گرفته شده‌ است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه دریافت وجه به صورت نقدی از زائران عتبات عالیات ممنوع است، گفت: یکی از مواردی که نشان می‌دهد دفاتر غیرمجاز است، این بوده که وجوه را به‌ صورت نقدی از افراد دریافت می‌ کنند.

ساداتی افزود: درخواست ما از متقاضیان سفر عتبات عالیات این است اگر با افرادی که در این زمینه قصد سودجویی دارند، برخورد کردند حتماً به حج و زیارت اطلاع داده تا به‌صورت جدی موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته وی؛ متقاضیان برای اعزام به عتبات عالیات با مراجعه به 220 دفتر زیارتی استان و یا سامانه به آدرس attabat.haj.ir نسبت به انجام ثبت ‌نام اقدام کرده و به ‌صورت مستقیم در کاروان‌ها ثبت‌ نام کنند و وجوه خود را به‌صورت اینترنتی واریز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.