اردبیل؛

احداث بزرگترین مجتمع گاو شیری شمالغرب کشور در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بزرگترین مجتمع گاو شیری شمالغرب کشور با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریالی در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی در جلسه هماهنگی کلنگ‌زنی اجرای بزرگترین مجتمع گاو شیری شمالغرب کشور در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش گاوداری شیری صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت 5 هزار راسی فردا چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استان در مراسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: مجری طرح از هیچ گونه اعتبار دولتی در اجرای این پروژه استفاده نخواهدکرد و با صرف اعتبار یک هزار و 320 میلیارد ریال و در کمتر از یک‌سال این پروژه اجرا خواهد شد که با اجرای این پروژه 20 درصد ظرفیت تولید شیر در گاوداری‌های صنعتی استان افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در این سفر در کنار مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع بازدید از بزرگترین پروژه‌های آب و خاک استان که در پایاب سد خداآفرین از محل اعتبارات آب‌های مرزی که با موافقت مقام معظم رهبری و در پی سفر ریاست جمهوری به استان تامین اعتبار و در حال اجرا است و نیز سرکشی به مزارع غلات و دانه‌های روغنی و مجتمع‌های شهرک‌های گلخانه‌ای نیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.