یزد؛

برقراری چهارپروازمستقيم ازيزد به عتبات عاليات

مديركل فرودگاههاي استان يزد : هم اكنون سه پرواز از يزد به نجف و يك پرواز ازمسير نجف - يزد - بغداد در هفته از این استان برای زيارت هموطنان به عتبات عاليات برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ سعدالله وطن خواه روز دوشنبه درباره تاثير حوادث پايتخت عراق بر پرواز هاي يزد - نجف و يزد - بغداد گفت: اين اتفاقات تاكنون خللی در پروازهای ما ايجاد نكرده و پروازهای اين مسير بدون مشكل انجام می شود.

وطن خواه گفت: اين پروازها از سوی سه شركت ايران اير، زاگرس و تابان در سه روز يكشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود.

وی افزود: اين اقدام در پی درخواست تقاضای مسافران و جلب رضايتمندی آنان صورت گرفته و بر اين اساس پرواز نجف- يزد – نجف روزهاي سه شنبه هر هفته ساعت 11 انجام خواهد شد.

مديركل فرودگاههای استان يزدبا اشاره به اينكه اين پرواز از سوی شركت هواپيمايی تابان و با هواپيمايی ام دی 88 انجام می شود، تاكيد كرد: تلاش داريم تا پروازهای بيشتری در اين مسير برقرار كنيم تا شهروندان و زائران عتبات با خيال آسوده‌تری جابجا شوند.

وی گفت: در روزهای يكشنبه هر هفته هم پروازهای نجف – يزد و يزد – بغداد از سوی شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی و با هواپيمای ايرباس در فرودگاه بين المللی يزد برقرار است.

وطن خواه با اشاره به افزايش پرواز به بغداد از فرودگاه شهيد صدوقی يزد گفت: اين پرواز در روزهای چهارشنبه و جمعه از سوی شركت هواپيمايی زاگرس انجام می‌شود.

به گفته وی طبق برنامه، پرواز نجف - يزد در ساعت 14:30 روزهاي چهارشنبه و جمعه هر هفته وارد فرودگاه بين‌المللي يزد می شود و ساعت 15:15 همان روز اين فرودگاه را به مقصد بغداد ترك می‌كند.
وطن افزود: پروازهای شركت زاگرس در مسير بغداد - يزد با هواپيمای ايرباس 320 انجام می شود.

در فروردين ماه امسال دو هزار و583 زائر در قالب 68 كاروان به سفر زيارتی عتبات عاليات عراق اعزام شده اند.
از اين تعداد 40 كاروان بصورت هوايی و تعداد 28 كاروان زمينی عازم عتبات عاليات كشور عراق شده اند.

در سال گذشته نيز بيش از 20هزار زائر در قالب 511 كاروان از اين استان بصورت هوايی و زمينی به سفر زيارتی عتبات عاليات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.