مشهد؛

دستگيری 3 شرور مسلح در مشهد

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگيری 3 شرور مسلح سابقه دار و كشف دو كيلو شيشه در مشهد خبر داد.

دستگيری 3 شرور مسلح سابقه دار و كشف دو كيلو شيشه در مشهد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و با هدف كنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنيت عمومی، تيم پليس امنيت عمومی عمليات ويژه ای را در دستور كار خود قرار داد.

وی افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضايی در اقدامی غافلگيرانه برای دستگيری متهم وارد عمل شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متهم به همراه 3 نفر از همدستانش در حالی كه قصد فرار از مخفيگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگير شد.

سرهنگ شیرمحمدی افزود: اين متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظير تيراندازی منجر به جرح، نگهداری و خريد و فروش سلاح غير مجاز، درگيری با سلاح سرد، توليد مواد مخدر صنعتی و مشروبات الكلی و همچنين ايجاد رعب و وحشت بين مردم است.

وی گفت: از این متهمان سه قبضه سلاح جنگی و شكاری به همراه يک خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو كيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه كشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س - س


برچسب ها: دستگیری ، شرور ، مسلح ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا به دستور حضرت آیت الله آملی لاریجانی گوش نمیدین که فرمودند سلاح سرد و گرم حکمش محارب و باید اعدام بشه طرف تا جامعه از وجود این نجس های بی غیرت پاک بشه