تمایل انگلیسی ها به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا

نتایج تازه ترین نظرسنجی حاکی از آن است که شمار انگلیسی هایی که مایل به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا هستند، اندکی از کسانی که مایل به باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا هستند بیشتر است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، نظرسنجی شرکت آی.سی.ام نشان داد شمار انگلیسی هایی که مایل به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا هستند، اندکی از کسانی که مایل به باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا هستند بیشتر است.

این نظر سنجی پس از آن برگزار شد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هشدار داد انگلیس در صورت خروج از اتحادیه اروپا، هنگام امضای قراردادهای تجاری باید در آخر صف قرار گیرد.

بر این اساس 46 درصد کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند گفتند؛ انگلیس باید از اتحادیه اروپا خارج شود که این رقم سه درصد بیشتر از کسانی است که مایل به باقی ماندن این کشور در اتحادیه اروپا هستند. ده درصد نیز موضع خود را مشخص نکردند.

نظرسنجی جداگانه ای که نتایج آن امروز در روزنامه آبزرور منتشر شد نشان داد شمار کسانی که مایل به باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا هستند یک درصد از کسانی که خواستار خروج از آن هستند بیشتر است.




انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار