اصفهان؛

انعقاد تفاهم نامه همكاری معاونت حقوقي رييس جمهور و دانشگاه كاشان

تفاهم نامه همكاري في مابين معاونت حقوقي رييس جمهور و دانشگاه کاشان به امضاء رسيد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس دانشگاه كاشان در گفتگو باخبرنگاران گفت: اين تفاهم نامه به منظور ضرورت برقراري ارتباط بين استادان و حقوقدانان در بررسي و تدوين پيش نويس لوايح و طرح ها، نقش تبيين مباني حقوقي در تسهيل تصميم گيري مراجع قانونگذاري و نظارتي و تضمين تداوم اجراي قوانين و به منظور استفاده از ظرفيت هاي تخصصي و پژوهشي يكديگر منعقد شد.
عباس زراعت، تبادل تجربيات و اطلاعات در زمينه پژوهش هاي حقوق، انجام نياز سنجي پژوهشي در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف را از جمله موارد زمينه هاي همكاري اين تفاهم نامه بيان كرد و افزود: با انعقاد اين تفاهم نامه انجام نيازسنجي پژوهشي در مورد موضوعات مورد علاقه دو طرف، تعيين و اجراي پژوهش هاي حقوقي موردي و تعيين محورها ، سازماندهي و برگزاري كارگاه ها و همايش هاي مشترك انجام مي شود.
وي، حل مشكلات و اختلافات حقوقي دانشگاه با مراجع دولتي و رسمي، انجام بررسي هاي علمي و تحليلي در زمينه مباني حقوقي قوانين، لوايح و طرح ها و فراهم كردن دسترسي به آرشيو يكديگر در صورت درخواست را از ديگر موارد همكاري اين دو نهاد برشمرد.
به گفته وی،با امضاء اين تفاهم نامه، آموزش نحوه استفاده از سامانه ملي قوانين و مقررات به كاركنان و كارشناسان دانشگاه توسط معاونت حقوقي، دعوت از كارشناسان معاونت حقوقي براي حضور در جلسات بررسي موضوعات مطروحه در دانشگاه و تدوين و انتشار آثار و نيز آثار مشترك با قراردادن آنها بر روي وبگاه معاونت و دانشگاه انجام مي پذيرد.
اين تفاهم نامه در دو نسخه در چهار بند به امضاء دكتر الهام امين زاده معاون حقوقي رييس جمهور و دكتر عباس زراعت رييس دانشگاه كاشان به امضاء رسيد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.