کرمانشاه؛

توانمند سازی نیروی انسانی در گرو برخورداری از معلمان توانمند

مشاور وزیر آموزش و پرورش نیروی انسانی را سرمایه‌ ارزشمند کشور دانست و توانمندسازی آنها را در گروی برخورداری از معلمان توانمند دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جبار رضایی در آیین زنگ سپاس از معلم استان کرمانشاه که در هنرستان صنایع شیمیایی شهر کرمانشاه برگزار شد، دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت: برای داشتن جوانان شایسته باید جایگاه معلمی رفیع و شایسته باشد.

وی افزود: اگر روزگاری جایگاه معلمی در جامعه‌ای شکسته شود آن روز فاجعه رخ خواهد داد و دانش‌آموزان الگوهای خود را از دست خواهند داد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه از نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌ ارزشمند یک کشور یاد کرد وبرخورداری از انسان‌های متفکر و مخترع را امتیاز مهمی برشمرد که می‌تواند جامعه را در مسیر تعالی قرار دهد.

رضایی بر لزوم بهره‌گیری از معلمین توانمند در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: در این صورت می‌توان جامعه‌ای موفق در آینده داشت.

وی در ادامه با اشاره به رابطه دو طرفه بین معلم و شاگرد گفت: رابطه بین معلم و شاگرد یک رابطه یکبعدی نیست کهتنها علم و دانش بیاموزد، بلکه شاگرد از معلمانش ‌شخصیت، منش، اخلاق و انسانیت را می‌آموزد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.