داعشی های فاسد این بار ترکیه را تهدید کردند + فیلم

گروه تروریستی داعش در یک پیام ویدئویی ترکیه را تهدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت هِوی، گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی منتشر کرده است که در آن با یک پیام ویدئویی ترکیه را تهدید می کند. این فیلم که 29 آوریل سال جاری میلادی ( 2 روز پیش) در شبکه های گروه تروریستی داعش منتشر شد، تصاویری از اعدام ها و کشتارهای این گروه تروریستی را به تصویر می کشد و زیرنویس آن نیز به زبان ترکی است.

گروه تروریستی داعش در این فیلم قصد دارد شهروندان ترکیه را به استخدام خود درآورد. گفته می شود ترکیه به گونه ای گروه تروریستی داعش را به بازی گرفته است. این کشور از یک طرف با اقدامات این گروه تروریستی مخالفت می کند؛ اما از طرفی دیگر به انجام معاملات نفتی با عناصر این گروه می پردازد. روزنامه "راشن تایمز" نوشت: کردهای سوریه اسنادی در خصوص تجارت های نفتی قاچاق گروه تروریستی داعش و ترکیه بدست آورده اند.


گفتنی است داعش از طرف آمریکا، رژیم صهیونیستی و پول‌های آل سعود حمایت می‌شود و کارشناسان معتقدند فیلم ها و جنایات داعش بازی رسانه‌ای برای ایجاد رعب و وحشت است.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینهم سیاست خودترکهاست می خوان به این بهانه به سوریه لشکرکشی کنن ولی نمی دانم بااین بهانه کشور خودرابه آتش میکشن
Germany
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
همش فیلمه.داعش و تهدید ترکیه؟ مثلا میخوان بگن ما از جانب ترکیه حمایت نمیشیم.آره جون عمت. خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
داعش یعنی این :
داعش از طرف آمریکا، رژیم صهیونیستی و پول‌های آل سعود حمایت می‌شود و کارشناسان معتقدند فیلم ها و جنایات داعش بازی رسانه‌ای برای ایجاد رعب و وحشت است.
آخرین اخبار