تبریز؛

تاسیس مجتمع تحقیقات دانش بنیان معلمان آذربایجان شرقی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:مجتمع تحقیقات دانش بنیان معلمان آذربایجان شرقی تاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پاشایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه های مختلف شاخص های تعلیم و تربیت رتبه‌های ممتازی کسب کرده‌ایم، گفت: در بحث بازگشایی مدارس در مهر سال 94 رتبه اول متعلق به استان ما بود و رتبه اول کشوری گروه آزمایشی علوم تجربی و مدال طلای المپیاد زیست شناسی سال 94 به دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی تعلق گرفت.

وی افزود: میزبانی کمسیون آموزش و تحقیقات آموزش و پرورش، برگزاری یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید برای اولین بار در کشور، برگزاری همایش پرسش مهر پسابرجام با حضور عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات خرداد 94، از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که برای نوآموزان استان 11 کتاب طراحی کرده ایم، گفت: سالانه 130 میلیون جلد کتاب در یک هزار و 150 عنوان تدوین و در کشور توزیع می‌شود که برای اولین بار تهیه و تدوین محتوای آموزشی نوآموزان پیش دبستانی استان را انجام دادیم.

پاشایی تصریح کرد: با برگزاری المپیاد های ورزشی در بین دانش آموزان، اکنون 3 هزار تیم ورزشی دانش آموزی در مدارس استان ایجاد شده و گامی موثر برای تصاحب سکوهای قهرمانی کشور و جهان در رشته های ورزشی توسط دانش آموزان استان است.

وی به تاسیس مجتمع مطالعات و تحقیقات دانش بنیان معلمان استان، آغاز احداث پروژه مجموعه ورزشی اختصاصی دانش آموزان، آغاز طرح هوشمندسازی چندکلاسه روستایی، تاسیس مجتمع اقامتی رفاهی بیماران صعب‌العلاج فرهنگی استان و ارزیابی عملکرد مدیران آموزش و پرورش با رویکرد ادغام نتایج ارزیابی و بر حسب برنامه‌ها و طرح‌های مدون اشاره کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.