شهرکرد؛

فراخوان مسابقه کتابخوانی ویژه فرهنگیان

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، مسابقه کتابخوانی با عنوان «گلچینی از باغ معرفت» ویژه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، مسابقه کتابخوانی با عنوان «گلچینی از باغ معرفت» از کتاب «انسان کامل» اثر آیت الله شهید مطهری (ره)، ویژه فرهنگیان استان برگزار می شود.

براساس فراخوان اعلام شده؛ فرهنگیان علاقمند جهت شركت در این مسابقه، می توانند با مطالعه كتاب «انسان کامل» از آثار آیت الله شهید مطهری (ره)، نسبت به نكته برداری از این كتاب اقدام و برداشت های خود را حداكثر در 5 صفحه A4 و به صورت فایل word تهیه و تا پایان هفته بزرگداشت مقام معلم، به انضمام مشخصات فردی و در قالب CD، به دفتر معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود ارسال کنند.

مسئولین ادارات تابعه نیز آثار رسیده را به صورت یك جا، حداكثر تا 20 اردیبهشت ماه جاری، به دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان ارسال می کنند.

به قید قرعه به 20 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) در سال 1358، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار