چشم امید به اتمام مسکن مهر در سال جاری نداریم

کارشناسان مسکن معتقدند که حتی اگر پرونده ساخت و ساز مسکن مهر در سال جاری بسته شود این طرح هنوز از نبود زیرساخت ها و خدمات عمومی رنج می برد.

منوچهر بهرویان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه مسکن مهر نیازمند سرمایه گذاری است عنوان کرد: مسکن مهر زمانی می تواند به کارش ادامه دهدکه سرمایه گذاری در این بخش صورت گیرد تا مشکلات زیرساختی آن اعم از بیمارستان ،وسایل حمل و نقل عمومی و سایر خدمات رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال جاری گفت: حتی اگر پرونده ساخت و ساز مسکن مهر در سال جاری بسته شود این طرح هنوز از نبود زیرساخت ها و خدمات عمومی رنج می برد.

بهرویان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق درخصوص مسکن مهر در تحویل به موقع آن به مشتریان اقدام کنیم.

این کارشناس مسکن در ادامه با بیان اینکه دولت، به تنهایی از عهده اتمام طرح مسکن مهر برنمی آید، یادآورشد: دولت باید مسکن مهر را به بخش خصوصی تحویل دهد.
 
**چشم امید به اتمام مسکن مهر نداریم

مجید طاهری از دیگر کارشناسان مسکن گفت: چشم امید به اتمام این طرح در سال جاری نداریم اما امیدوارم این امر مهم محقق شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استقبال خوبی درخصوص مسکن مهر نشده است عنوان کرد: متاسفانه هنوز ساخت و سازها ادامه دارد اگرچه خدمات و زیرساخت ها در این طرح مشکل جدی دارد و تا این معضل حل نشود هنوز یک پای مسکن مهر می لنگد.

طاهری در ادامه اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی و رکود در بازار مسکن و همچنین گرانی مصالح ساختمانی، بعید است که این طرح به زودی به اتمام برسد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار