همدان؛

اخلاص و بصيرت از ویژگی های شاخص استاد مطهري

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران گفت: ويژگي اخلاص و بصيرت استاد مطهري است كه موجب جاودانگي اين شخص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ااخلاص و بصيرت از ویژگی های شاخص استاد مطهريستان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علي رضايي در همايش  انديشه  مطهر در خصوص علل نامگذاری روز شهات شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی در سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: یکی از نهادهای ایجاد شده توسط حضرت امام(ره) نهاد مقدس سپاه انقلاب اسلامی است که  مأموریت اصلی آن پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی کشور است به همین دلیل بهترین روزی که می توانست در بحث عقیدتی در سپاه در نظر گرفته شود روز شهادت شهید مطهری است .


وي با  اشاره  به  لزوم  تقويت  ايمان دروني با   اهل بیت(ع) بيان  كرد: خوشا به حال آنان كه پرچم دار پيغمبر و اهل بيت هستند و چنين  سيرتي را  دارند.

وي افزود: آنان آنچه كه براي ماديات  هزينه مي كنند براي  روح ومعنويت فرزندان هم  استفاده مي كنند.

حجت الاسلام رضايي با اشاره  به خانواده ايي كه فرزندان  خويش را  فداي اين  انقلاب و اسلام  كرده اند اظهار داشت:كساني هستند كه 5فرزند  خود را تقديم کرده اند و حاضرند فرزندانشان در مسير رهبري و اسلام فدا  شوند.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران با اشاره به اصحاب امام حسين(ع) گفت:اين افراد چگونه خود را فدا كردند ولي بعضي از انقلابي ها نتوانستند همگام با آنها شوند.

وي با اشاره به انتخابات اخير دوره اول و دوم گفت: مردم  همه آمدند و خود را  نشان دادند كه  همچنان منسجم پشت  ولايت  حركت مي كنند.

حجت الاسلام رضايي با بيان اينكه  آيا  جوانان امروزي بادين ترند يا گذشته گفت:استاد مطهري  اينگونه  گفته است  كه  اگر 4طايفه وظايف خود را درست عمل كنند جوانان آن زمان بهتر از گذشته است.

وي در همين مورد بيان كرد:اولين مورد والدين هستند كه در موضوع تربيت اولاد نقش بسزايي دارند.

وي افزود: معلمان و اساتيد،روحانيون  و مبلغان ديني و مسئولين از ديگر موارد سنجش هستند.
مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران گفت: اخلاص در عمل از ويژگي هاي شهيد مطهري است اين استاد شهید کار را برای خدا انجام می داد.

 وی خاطر نشان کرد: انس با خدا نیز از دیگر ویژگی های آیت الله مطهری بود به طوری که در اوج محبوبیت و شهرت، همان عبودیت و بندگی را داشتند.

وي افزود: ویژگی ديگر بصیرت ایشان بود و به واسطه وجود این  ویژگی هاي  معنویت و بصیرت ایشان است که امروزکتابهای شهید مطهری مورد توجه همگان است وباعث جاودانگی ایشان شده است.

حجت الاسلام علي رضايي گفت:حق گويي،حق مداري اين استاد بزرگ است كه باعث مي شود ماندگار بماند و هيچ شخصيتي بعد از مطهري نتوانسته چنيين  مكتب اسلام را عرضه كند.

گفتنی است در این مراسم از هاديان  سياسي، مسئولين عقيدتي و مربيان سپاه انصارالحسين(ع) نيز قدردانی شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار