لرستان؛

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

مسافران و گردشگرانی که با عبور از بروجرد به سمت دیگر شهرهای کشور به ویژه جنوب می روند بدون ‌شک توقفی کوتاه در مناظر بکر و تفرجگا‌ه‌های این شهرستان دارند و با رفتن به دامان طبیعت دل انگیز این منطقه، خاطرات خوشی را ره آورد سفر خود می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بروجرد دارای مناطق دیدنی و خوش آب و هوای زیادی است که در همه ایام سال طرفداران زیادی از این مناطق دیدن می کنند و از آب و هوای آن لذت میبرند.

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

بروجرد دارای آب و هوای سرد کوهستانی و تابستانهای معتدل است و به دلیل بارندگیهای مناسب، مناطقی سرسبز دارد و رونق کشاورزی در این شهر زیاد است.

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

در میان مناطق خوش آب و هوای بروجرد، گلدشت از مناطقی است که در شمال غربی بروجرد واقع شده که به صورت یک تنگه از روستای کپرکه آغاز شده و تا تپه چغا ادامه دارد.

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

گلدشت روستا یا شهرکی از توابع شهرستان بروجرد در استان لرستان است، این آبادی در دهستان همت آباد در بخش مرکزی این شهرستان و پشت کوه چغا قرار دارد.

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت گلدشت در سال 1385 برابر با 772 نفر بوده است که از این میان 399 نفر مرد و بقیه زن بوده‌اند، این آبادی 202 خانوار دارد.

گلدشت دشتی بی نظیر دربروجرد

گلدشت یک مسیر روستایی است که در غرب بروجرد امتداد دارد و به دلیل وجود آب و درختان زیبا جذابیت مطلوبی کسب کرده که همواره یکی از گردشگاه هایی بوده که دسترسی به آن آسان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.