قطع درختان لواسان صدای کاربران فضای مجازی را درآورد + تصاویر

در پی قطع صدها درخت در حاشیه رودخانه جاجرود توسط شهرداری لواسان، مردم این شهر با تشکیل کمپینی در یکی از شبکه های اجتماعی به این اقدام اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردم بومی و ساکنان شهر  لواسان در یک کمپین تلگرامی به نام "کمپین حمایت مردمی شهرمان لواسان" به برخی از اقدامات شهرداری لواسان که موجب تخریب محیط زیست کناره رودخامه جاجرود در ابتدای ورودی شهر لواسان شده است اعتراض کرده اند. از جمله مهمترین این اقدامات قطع صدها اصله درخت کنهسال است. که به ادعای برخی از اعضای این کمپین این تعداد به 700 اصله درخت می رسد.

شهرداری لواسان در راستای طرح ساخت دریاچه های مصنوعی و ساماندهی حاشیه رودخانه جاجرود دست به این اقدامات زده است.
اعضای این کمپین با انشار تصاویر هوایی سعی در اثبات مستند، سخنان خود دارند.



عکس مربوط به قبل از اجرای طرح های شهرداری



عکس هوایی مربوط به حال حاضر


این کمپین حدود چهار هفته از شروع به کارش میگذرد و به گفته اعضا قرار است با هدف نظارت بر اقدامات مسئولین شهری در راستای پیشرفت هر چه بیشتر شهرشان به کار خود ادامه دهد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهرداری بمنظور ایجاد درامد پایدار برای شهر نسبت به ایجاد دریاچه و ساخت پارک و زمین ورزشی اقدام نموده است کم لطفی است اگر خدمات شهرداری به شهر لواسان را نادیده بگیریم ولی از طرفی مردم بومی لواسان با شلوغ شدن بیش از اندازه منطقه در روزهای پایان هفته و ضربه زدن به محیط زیست شدیدا مخالفند قطع درختان ببا قدمت بالای 70 سال درد اور است .