اهواز؛

تجلیل از رزمنده مدافع حرم در شرکت بهره برداری مارون

در مراسمي با اهداي لوح تقدير از رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت بهره برداري از سد، نيروگاه و شبکه هاي آبياري مارون قدرداني شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شرکت بهره برداري مارون در اين مراسم گفت: آبرو، عزت و عظمت ايران اسلامي بدون شک محصول جان فشاني و مجاهدت  شهدا و رزمندگان است.

سرهنگ محمد امين مکي افزود: جوانان ما پيرو اميرالمؤمنين اند و آنقدر خانه خود را گسترده مي دانند كه حاضرند مردانه در دوردست ها نه تنها از مسلمانان بلكه از غيرمسلمانان نيز دفاع كنند.

وي خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و شجاع ايران هيچ‌گاه خاطرات ايثارگري‌ و جا‌نفشاني‌هاي فرزندان دلير و برومند اين آب ‌و خاک را فراموش نخواهد کرد و ما بايد ارزش‌ها و ميراث مهمي که از هشت سال دفاع مقدس برايمان به يادگار مانده است را به نيکي و نحو شايسته‌اي به نسل‌هاي بعد منتقل کنيم.

ميثم پوراسماعيل رزمنده مدافع حرم  شاغل در واحد بهره برداري از شبکه هاي آبياري شرکت مارون هم با بيان فداکاري‌هاي امام حسين (ع)، فداکاري‌هاي ملت قهرمان ايران، بسيجيان و مدافعان حرم را در همان خط سيدالشهدا دانست و اظهار داشت: امروز آنچه ما را قدرتمند و با عظمت ساخته است، پيروي از همان خط روشني است که مقام معظم رهبري ترسيم کرده اند.

وي با بيان خاطراتي از زمان حضورش در جبهه هاي جنگ، بهترين خاطره خود را ديدار با سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني عنوان کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.