آقا کوچکی:

شبیه سازی شرایط جوی ریو را در اولویت قرار دادیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: اولویت در انتخاب محل تمرینات تیم ملی شباهت شرایط جوی آن با ریو است.

شبیه سازی شرایط جوی ریو را در اولویت قرار دادیم
عباس آقا کوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را به منظور شبیه سازی با آب و هوایی پارالمپیک در آمل با حضور 13 بازیکن آغاز کردیم که تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد و برنامه آماده سازی فیزیکی و جسمانی و پرتاب توپ را در این مرحله تمرین می کنیم.

وی افزود: 11 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی لژیونر هستند که از اردوی سوم به جمع ملی پوشان اضافه می شوند و از خرداد ماه تمرینات تاکتیکی و گروهی را با حضور 24 بازیکن آغاز می کنیم، به احتمال زیاد تا زمان اعزام به ریو هر یک از اردوها در شهرهای مختلف شمال یا جنوب کشور برگزار می شود تا ملی پوشان در ریو با آمادگی حاضر شوند.

آقا کوچکی در خصوص دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی گفت: فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در حال پگیری هستند تا یک تا دو دیدار تدارکاتی با تیم های حاضر در ریو برگزار کنیم و احتمال زیاد بین اردوی سوم و چهارم در تیر ماه خواهد بود و تاکنون تیم های کانادا ، آمریکا ، ترکیه ، انگلیس ، هلند و ژاپن برای تورنمنت انگلستان اعلام آمادگی کردند و امیدوارم با حمایت مسئولین بتوانیم در این مسابقه حاضر شویم تا تجربه خوبی را بازیکنان کسب کنند.

وی درباره تیم های همگروه با ایران در پارالمپیک ریو عنوان کرد: حضور سه تیم آمریکا، آلمان و برزیل در این گروه کار را سخت کرده است چرا که هرسه تیم دارای سوابق قهرمانی جهان هستند و تیم برزیل از شانس میزبانی نیز برخوردار است. البته خوشبختانه با بازی این سه تیم و نیز انگلیس آشنا هستیم و تنها الجزایر است که برای تیم ما ناشناخته است و هیچ گونه آنالیزی از عملکردشان نداریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بعد از این محرومیت 8 ساله بتوانیم در این دوره پارالمپیک قوی حاضر شویم و بتوانیم رتبه نهم پارالمپیک آتن را به سکوهای قهرمانی ریو ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار