تقدیر از3 هزار کارگر ساختمانی درمشهد

برای نخستین بار در کشور و در روزکارگر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با برگزاری جشن"خدا قوت کارگر" از3هزار کارگر ساختمانی دراین شهر تقدیر می کند.

تقدیر از3 هزار کارگر ساختمانی درمشهد برای نخستین بار در کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: ارزش کار کارگران آن قدر بالاست که پیامبر(ص) بر دست آن‌ها بوسه می‌زند، از همین رو باید از زحمات آنان به شکل ویژه‌ای قدردانی کرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

جعفر رئیسیان‌زاده قدردانی از قشر کارگر را فاقد متولی مشخص دانست وافزود: باید برای شادی و نشاط کارگران از جمله کارگران ساختمانی اقداماتی مدونی شود.

وی افزود: در جشن "خداقوت" فضایی فراهم شده تا برای نخستین بار در کشور از زحمات 3 هزار کارگر ساختمانی و خانواده آن‌ها که عموما درحاشیه شهر و مناطق محروم ساکن هستند قدردانی شود.

رئیسیان زاده از تقدیر از کارگران نمونه ساختمانی و خانواده شهدای کارگر در این جشن نیز خبر داد و افزود: در جشن خدا قوت کارگران ساختمانی از 16 رشته مختلف حضور دارند و از همه آن‌ها با اهدای هدیه‌ای تقدیر خواهد شد اما در این بین از 10 کارگر نمونه و خانواده 2 شهید کارگر به طور ویژه قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار