شهرکرد؛

قدردانی استاندار از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم

استاندار چهارمحال و بختياری با صدور پيامی، از حضور پرشور و حماسي مردم در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی، قدردانی كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن پيام قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری به شرح زیر است:

حضور با شكوه و آگاهانه مردم عزيز، مهربان و متدين چهارمحال و بختياري در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دهم ارديبهشت ۱۳۹۵، نشان دهنده پاي بندي آنان به نظام جمهوري اسلامي ايران است.

اين حضور پرشور و حماسي، نشان از اتحاد، انسجام و قدرشناسي مردم چهارمحال و بختياري از شهيدان، جانبازان، آزادگان، ايثارگران و اعتقاد فراوان به مكتب اسلام بوده كه باعث ناكامي دوباره دشمنان در رسيدن به اهداف شوم شان شده است.

اين مرحله از انتخابات، باز هم به لطف ايزد يكتا و با حضور گسترده، پرشور و حماسي مردم چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن، و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار برگزار و پشتوانه اي محكم براي منتخبان آنان در راستاي رسيدن به اهداف توسعه اي استان و كشور شد.

ضمن قدرداني از همراهي، حضور و استقبال مردم چهارمحال و بختياري در اين انتخابات، اميدوارم در سال جاري بتوان با اتحاد، همدلي و تعامل بين مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف، تحولات چشمگيري را در استان ايجاد كرد.

اينجانب به عنوان خدمتگزاري كوچك، از همت والا و حضور پرشور تمامي اقشار چهارمحال و بختياري در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار تشكر و قدرداني نموده و از خداوند يكتا، پيروزي، تندرستي و بهروزي را براي تمامي مردم شريف استان و كشور آرزومندم.

گفتنی است: مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، روز گذشته، جمعه ۱۰ ارديبهشت، همزمان با سراسر کشور، در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های شهركرد، سامان و بن، و شهرستان لردگان، در مرحله اول (جمعه ۷ اسفند ۹۴) انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار