آزادکاران جوان روی سکوی دوم تورنمنت آذربایجان

رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد جوانان جام فدراسيون كشتي آذربايجان امروز (جمعه) در شهر باكو با نايب قهرماني تيم ايران به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در پايان اين رقابت ها تيم ايران با كسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز  و 73 امتياز به مقام دوم رسيد. تيم آذربايجان با 89 امتياز اول شد و تيم گرجستان نيز با 64 امتياز به مقام سوم رسيد.
 
پيمان بياباني، كامران قاسم پور و اميررضا امیری در اوزان 60، 84 و 120 كيلوگرم صاحب مدال طلا شدند، عليرضا گودرزي و حسين شهبازي در اوزان 50 و 96 كيلوگرم به مدال نقره رسيدند و خيراله قهرماني، مهدي نيازي و احمد بذري در اوزان 55، 60 و 74 كيلوگرم مدال برنز را از آن خود كردند.
 
نتايج كشتي گيران كشورمان در اين رقابت ها به شرح زير است:
 
در وزن 50 كيلوگرم عليرضا گودرزي با شكست تمامي رقباي خود به ديدار فينال راه يافت، اما در اين ديدار مقابل علي عباس رضا زادا از آذربايجان با نتيجه 13 بر 11 مغلوب شد و به مدال نقره رسيد.
 
در وزن 55 كيلوگرم خيراله قهرماني در ديدار رده بندي با نتيجه 14 بر 11 كانان آقام علي اف از آذربايجان را شكست داد و به مدال برنز رسيد در اين وزن نادر نصري از دور رقابت ها كنار رفت.
 
در وزن 60 كيلوگرم پيمان بياباني با غلبه بر تمامي كشتي گيران به ديدار پاياني رسيد، وي در اين ديدار نيز با نتيجه 7 بر صفر از سد كاديسا كريا از آذربايجان گذشت و به مدال طلا دست يافت. در همين وزن مهدي نيازي در ديدار رده بندي با نتيجه 10 بر صفر از سد گئورگي پاسيكاشويلي از گرجستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.
 
در وزن 66 کیلوگرم سامان شجاعی و محسن مصطفوی از دور رقابت ها كنار رفتند.
 
در وزن 74 كيلوگرم احمد بذری در ديدار رده بندي با نتيجه 9 بر يك مقابل نيكا كنتچادزه از گرجستان به پيروزي رسيد و مدال برنز را از آن خود كرد.
 
در وزن 84 كيلوگرم کامران قاسم پور در ديدار پاياني مقابل زائور برادزه از گرجستان با نتيجه 11 بر صفر به برتري رسيد و صاحب مدال طلا شد. در همين وزن  ارشک محبی از دور رقابت ها كنار رفت.
 
در وزن 96 کیلوگرم حسین شهبازی به مدال نقره رسيد. (رقابت ها به صورت دوره اي برگزار شد.)
 
در وزن 120 کیلوگرم امیررضا امیری با پيروزي بر تمامي كشتي گيران به ديدار فينال راه يافت وي در اين ديدار نيز با نتيجه 5 بر صفر مقابل علي ماگومد آليكسمويف از آذربايجان به برتري رسيد و صاحب مدال طلا شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار