شیراز؛

اسلام داعش و اسلام سکولار، دو لبه یک قیچی اند

امام جمعه شیراز گفت: اسلام داعش و اسلام سکولار، دو لبه یک قیچی هستند و ارتباطی به سنی و شیعه ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدالله ایمانی در خطبه های امروز نماز با اشاره به تلاش های آمریکا برای مطرح شدن اسلام بدلی به جای اسلام واقعی و حمایت از داعش و اسلام سکولار گفت: اسلام داعش و اسلام سکولار، دو لبه یک قیچی هستند و ارتباطی به سنی و شیعه ندارند از این رو همه دانشمندان و علمای اسلام باید به تبیین اسلام غیر واقعی در جهان اقدام کنند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش همگان برای اعتلای اقتصاد کشور افزود: فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی از مهدهای کودک و سال های آغازین تعلیم و تربیت در مدارس شروع شود.
وی همچنین با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال 87 به فارس گفت: مسئولان، نخبگان و فرهنگیان استان کلیدواژه های این سفر مبارک را تبیین کنند و برای تحقق آن بکوشند.
آیت الله ایمانی در ادامه اظهار کرد: به گفته همه مسئولان ارشدکشوری سهم استان فارس در اعتبارات تا به امروز کمتر از سطح متوسط کشور بوده و شاید به این دلیل است که در برخی زمان ها برخی نخبگان خود را به گفت و گو های جزئی و بی حاصل مشغول کرده اند.
وی گفت: تبیین کلید واژه های رهبری درباره توانمندی های استان فارس برای این است که مسئولان کشور توجه کنند فارس منبع عظیمی از استعدادهای انسانی است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: اسلام ، داعش ، قیچی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار