لرستان؛

امنیت کامل درحوزه های انتخابیه لرستان

انتخابات سه حوزه انتخابیه لرستان در کمال امنیت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازلرستان؛ فرمانده انتظامی لرستان گفت: انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان در کمال امنیت در حال برگزاری است و نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد که انتخابات به خوبی برگزار شود .

" سردار قنبری" افزود : در سه حوزه انتخابیه استان لرستان که هم اکنون رای گیری در حال انجام است، پیش بینی لازم امنیتی انجام شده و همه مواردی که لازم است بررسی شده و در سه حوزه در کمال امنیت انتخابات در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: اقدامات ما قبل، حین و بعد از انتخابات است که اقدامات قبل از انتخابات مربوط به زمان تبلیغات است که در زمان تبلیغات بدونه هیچ گونه مشکلی برگزار شد وآنچه که نیروی روی انتظامی انجام می دهد اجرای کامل قانون است.

سردار قنبری اظهار داشت: گشت های ضربتی هم آماده هستند و در اختیار فرماندهان قرار دارند که اگر در جایی نیاز باشد سریع حضور می یابند و برنامه ریزی به گونه ای است که در حین انتخابات هیچ گونه مشکلی نباشد و همزمان با اتمام انتخابات هم نیروی های لازم و تمهیدات اندیشیده شده است.

در دورم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 902 هزار و 229 نفرواجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

استان لرستان 9 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که مردم شهر های الیگودرز / سلسله و دلفان / پلدختر /و کوهدشت و رو مشکان در دور اول انتخابات نماید گان خود را انتخاب کردند و مردم شهر ستانهای خرم اباد و دوره چگنی / برو جرد و اشترینان /و دورودوازنا نیز امروز نمایندگان خود انتخاب می کنند.


انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.