تبریز؛

لزوم ریل‌گذاری صحیح مجلس برای حرکت دولت

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تاثیرگذار نمایندگان مجلس در ریل‌گذاری حرکت دولت، گفت: دولت برای رسیدن به اهداف خود به همراهی مجلس نیاز دارد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده بعد از انداختن رای خود در یکی از شعب اخذ رای در تبریز، افزود: نمایندگان آذربایجان شرقی در تمام دوره‌ها در مجلس تاثیرگذار بوده اند و امیدواریم این بار نیز نمایندگان مردم استان در مجلس دهم نقش خود را برای تعالی و پیشرفت کشور و استان به خوبی ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم استان در پای صندوق‌های رای، گفت: گزارش‌ها حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

جبارزاده اظهار کرد: مردم آذربایجان شرقی در طول تاریخ ایران اسلامی در برهه‌های حساس سرنوشت‌ساز بوده‌اند و امروز با حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم رقم خواهند افزود.
وی، انتخابات دهم اردیبهشت را تکمیل کننده حماسه هفتم اسفند ماه سال گذشته دانست و گفت: تعداد زیاد کاندیداها در حوزه های انتخابیه استان که البته در نوع خود حسن محسوب می‌شود، انتخابات را در شش حوزه به دور دوم کشاند و این بار برای بار دوم مردم پای صندوق های رای می آیند تا فهرست نمایندگان استان را تکمیل کنند.

لزوم ریل‌گذاری صحیح مجلس برای حرکت دولت


لزوم ریل‌گذاری صحیح مجلس برای حرکت دولت


انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار