برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران+تصاویر

پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران صبح امروز با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از بازدید از روند برگزاری این انتخابات، در جمع خبرنگاران درباره طرح کاداستر سه‌بعدی، گفت: در حال حاضر این موضوع ضرورتی ندارد؛ زیرا اکنون طرح کاداستر جامع در دست اقدام است.

معاون قوه قضاییه گفت: قانون بودجه هنوز ابلاغ نشده که بخواهیم بگوییم چه میزان اعتبار برای طرح جامع کاداستر در نظر گرفته می‌شود.

تویسرکانی با اشاره به انتخابات هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران گفت: هركدام از سردفتران استان تهران در اين دوره انتخابات همانند دوران گذشته و بر طبق قانون، 15 سردفتر از ميان 37 كانديدا و دفترياران به 15 دفتريار از ميان 17 كانديدا رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه حدود 1985 نفر سردفتر تهرانی و 1500 دفتریار در این انتخابات شرکت کرده‌اند، افزود: پس از پايان رأی گيری و شمارش آراء با نظارت هيئت نظارت بر انتخابات كانون، تعداد 30 اسم به سازمان ثبت ارائه می شود و با بررسی از اين تعداد،‌ 15 سردفتر و 15 دفتريار به عنوان اعضای هيئت مديره به كانون اعلام خواهند شد.

گفتنی است، اين انتخابات از ساعت 9 صبح امروز جمعه 10 ارديبهشت ماه 95 آغاز شده و تا ساعت 16 ادامه دارد.

برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران

برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران

برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار