کرمان؛

رفع مشکل حقوق بازنشستگان فولاد

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: با رایزنی در خصوص تخصیص اعتباری برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در این راستا، دولت مبلغی را از جدول 18 یعنی از محل واگذاری کارخانجات و سهام شرکت های دولتی به این امر اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین امیری خامکانی افزود: از آنجایی که ممکن بود واگذاری ها به صندوق بازنشستگان فولاد در سال 95 محقق نشود و حقوق بازنشستگان کماکان با مشکل روبرو باشد با رایزنی های انجام شده با رییس مجلس، رییس جلسه، کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و دولت، کمیسیون تلفیق مجلس و دولت متعهد شدند که تخصیص اعتبار از جدول 18 تحقق پیدا کند و پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل بعضی از شرکت هایی که زیان‌ده بودند به شرکت بازنشستگان فولاد واگذار شدند بیان کرد: این امر باعث شد تعهد پرداختی بعضی از شرکت‌های فولادی همانند ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان به صندوق بازنشستگی قطع شود.

امیری تصریح کرد: در گذشته صندوق بازنشستگان فولاد هر ماهه اعتباری را از این شرکت ها دریافت می کرد و می‌توانست ماهانه حقوق بازنشستگان خود را پرداخت کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان با بیان اینکه هرچند در دولت جدید معوقات بازنشستگان کمتر شد ولی متاسفانه همچنان در پرداخت حقوق دچار مشکل هستند، ادامه داد: همه ساله تلاش می کردیم که در بودجه سنواتی، دولت مبلغی را جهت پرداخت حقوق بازنشستگان اختصاص دهد و در این خصوص راه های متعددی را طی کردیم.

امیری گفت: در سال 94 با دولت رایزنی در خصوص تخصیص اعتباری برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه خود داشتیم که دولت مبلغی را از جدول 18 یعنی از محل واگذاری کارخانجات و سهام شرکت های دولتی اختصاص داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار