بازیکن افغان باشگاه شیواجیانز: یک ماه دیگر درباره رفتن به تیم جدید تصمیم می گیرم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان گفت که به فکر استفاده کردن از تعطیلات هستم و یک ماه دیگر به فکر رفتن به تیم جدید خواهم شد.

بازیکن افغان باشگاه شیواجیانز: یک ماه دیگر درباره رفتن به تیم جدید تصمیم می گیرمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اسلام امیری بازیکن افغان باشگاه شیواجیانز هند و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان، با وجود کسب مقام آخر در رقابت های آی لیگ هند، بنابر از ملحوضات و قوانین فوتبال در هند به دسته پایین تر رقابت ها سقوط نکرد.

امیری که در آخرین بازی به دلیل محرومیت حضور نداشت در گفتگو به نود از فصلی که در تیم شیواجیانز در لیگ برتر هند گذارند این چنین گفت: من فکر میکنم ما نتایج خوبی گرفتیم. شکست در ۲ بازی اخیر لیگ، کمی کار ما را سخت کرد که در نهایت ما به پایین جدول سقوط کردیم. ما حتی میتوانستیم در بین ۴ تیم بالای جدول باشیم.

یکی دیگر از دلایل کسب نتایج قابل قبول شیواجیانز در این رقابت ها، تازه تشکیلی تیم مان بود. بازیکن شیواجیانز تازه از اکادمی باشگاه وارد تیم شده بودند و تجربه کافی نداشتند.

در این تیم زیاد به جوانان شانس بازی داده میشد. من فکر میکنم سال بعدی تیم آماده و بهتری خواهد بود.

ما در هشت بازی بدون شکست بودیم ولی با این حال کمی برای مان مشکل بود که با این ترکیب جوان و با یک تیم تازه تشکیل در این لیگ حضور قدرتمندی داشته باشیم.

او در خصوص ترک و یا ماندن در این باشگاه برای فصل رقابت ها نیز گفت: فعلا به فکر استفاده کردن از تعطیلات هستم و یک ماه دیگر به فکر رفتن به تیم جدید خواهم شد.

شیواجیانز نیز تا ۲ دیگر در لیگ برتر هند بازی خواهد کرد ولی باز هم باید ببینم مدیر برنامه هایم چه راه کارهایی دارد.

از و ضعیت و حضورم در این تیم راضی ام و مشکلی برای ترکش ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار