اصفهان؛

برگزاری همایش تحقیقات و رویکرد های بالینی در درمان سکته مغزی

همایش تحقیقات تجربی و رویکرد های بالینی در درمان سکته مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر همایش تحقیقات تجربی و رویکرد های بالینی در درمان سکته مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این همایش با هدف تبادل اطلاعات علمی بین متخصصان علوم پایه و بالینی جهت افزایش آگاهی در زمینه سکته مغزی و مدیریت موثرتر بیماران و پروژه­های تحقیقاتی مربوطه برگزار گردید.
دکتر ابوالفضل اعظمی، ارائه آخرین پروتکل های درمانی در سکته مغزی، آشنایی با خون رسانی مغز و مناطق مغزی حساس به آسیب ایسکمی، بررسی مکانیزم های ملکولی دخیل در ایسکمی، تازه های دارویی موثر در درمان سکته مغزی و افزایش آگاهی­ها کادر درمانی مرتبط با استروک در بیمارستان ها را از جمله اهداف اختصاصی این همایش عنوان کرد.
مدیر داخلی مرکز تحقیقات علوم تشریح دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این همایش متخصصان و پژوهشگران از رشته های نورولو‍ژی، علوم اعصاب، نورآناتومی، نوروفیزیولوژی، جراحی مغز و اعصاب و فارماکولوژی از دانشگاه­های علوم پزشکی کاشان، اصفهان، شهید بهشتی، کرمان و سمنان حضور داشتند.
وی تصریح کرد: همایش تحقیقات تجربی و رویکردهای بالینی در درمان سکته مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت مرکز تحقیقات علوم تشریح و با همکاری مرکز تحقیقات فیزیولوژی این دانشگاه برگزار شد.
لازم به ذکر است این همایش ویژه اعضای هیات علمی ، پزشکان، پرستاران، رزیدنت ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سالن دکتر محمد قریب دانشکده پزشکی  دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار گردید. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.