اراک؛

خط هوایی اراک به عتبات عالیات برقرار می شود

مدیر فرودگاه اراک گفت: در شش ماهه دوم امسال به منظور تامین رفاه حال همشهریان خط پروازی اراک به عتبات عالیات در فرودگاه اراک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رحیم حسین‌ نسب ، بااشاره به راه‌اندازی خط پرواز اراک به عتبات عالیات در فرودگاه اراک گفت: با راه‌اندازی این خط پرواز می‌توانیم امکان صادرات محصولات تولیدی استان مرکزی به یکی از بازارهای هدف پرمتقاضی که کشور عراق است ایجاد کنیم.

وی افزود: با ایجاد این خط هوایی این امکان برای تمامی تولیدکنندگان استان مرکزی فراهم می‌شود که محصولات تولیدی آنها در کشورهای دیگر نیز شناخته شده و بر تعداد مشتریان آنها افزوده شود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد : امسال فرآیند تحویل بار و امورگمرکی از خدمات اداری نیم‌روز به شبانه‌روزی در فرودگاه اراک تغییر پیدا می‌کند و صادرات کالاهای فاسدشدنی بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی از دالان هوایی استان مرکزی انجام می‌شود.

حسین‌ نسب با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از محورهای مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه ویژه به بخش صادرات است که ما نیز در ناوگان هوایی استان این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، خط ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.