کرمانشاه؛

جدیت دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور به کار گرفته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ،استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور به کار گرفته است. اسدالله رازانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران اقتصادی و اجرایی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، خاطر نشان کرد: از سه سال قبل موضوع اقتصاد مقاومتی با تاکیدات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک جهت گیری جدید در اقتصاد کشور مد نظر قرار گرفت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف سیاست های اقتصاد مقاومتی را به عنوان مبنایی برای کشور مورد تاکید قرار دادند و در همین راستا ایشان امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند.

این مدیر ارشد بیان کرد: در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به استان، با وجود اینکه اصل این سفر به دلیل افتتاح پروژه هایعمرانی و اقتصادی انجام شده بود، ولی مهندس جهانگیری به دلیلتوجه ویژه ای که به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند تاکید کردند جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور فعالین اقتصادی و مسئولین اجرایی باید هر دو هفته یکبار تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در دین مبین اسلام نیز اشاره شده اگر معاش نباشد معاد نیست ویا از هر دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود. همچنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می گوید فقر آدم زیرک را نیز خرفت می کند، یعنی با وجود فقر خلاقیت هم به بار نمی آید.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، جدیت ، دولت ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.