تبریز؛

اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای استان گفت:اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام حسن کاملی فر در مراسم تودیع و معارفه نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بستان آباد با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در سال جاری تنها راهبرد برون رفت از تمامی توطئه های اقتصادی و تحریم ها است افزود:می توان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های موجود کشور، اقتصاد موجود را در برابر انواع تحریم ها واکسینه کرد.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی واهمیت حضور مردم در این انتخابات گفت:باید با اتحاد و همبستگی تمام در پای صندوق های رای حاضر شده و اصلح ترین فرد را انتخاب کنیم.

کاملی فر دراین مراسم با اشاره به اقتدار کنونی کشور و اینکه امروز ایران اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه و جهان شده است افزود:به برکت انقلاب اسلامی و با پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلاب و با درایت مقام معظم رهبری امروز شاهد اقتدار کشور درتمامی عرصه ها هستیم.

وی حذف تفکر انقلابی و بی هویت کردن جامعه ایرانی از ارزش های اسلامی را از توطئه های دشمنان عنوان کرد و هوشیاری مردم را خواستار شد و افزود:دشمنان در تلاش است در کشور دو قطبی ایجاد کرده واهداف خود را پیاده کنند.

در پایان این مراسم حجت اسلام اسلام محمد زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد معرفی و از زحمات حجت اسلام عبدالله اوجاقی تجلی شد.
 
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.