رتبه ششم ورزش کهگیلویه و بویراحمد بین استان‌های کمتر برخوردار

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در گروه سوم (استان‌های توسعه نیافته) رتبه ششم ورزش را در کشور دارد که باید با تلاش و همت ورزشکاران این رتبه را به یک تا 3 برسانیم.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت همگانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون ورزش همگانی از تلاش‌ها و زحمات هیأت همگانی استان تقدیر کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات هیأت همگانی استان را قابل وصف دانست و افزود: با عملکرد خوب هیأت همگانی استان تاکنون توانسته‌ایم جزو دستگاه‌های برتر کشور در ورزش همگانی شناخته شویم.
 
وی گفت: علی‌رغم تلاش‌های چشمگیر این هیأت انتظار داریم همت بیشتری صورت گرفته و ورزش همگانی در استان ما توسعه پیدا کرده و پیشرفت بیشتری کند.
 
این مسئول با بیان اینکه میزان سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد یک متر و 9 سانتی مترمربع به ازای هر نفر است، تصریح کرد: استان ما با داشتن این سرانه ورزشی توانسته رتبه نخست را در کشور کسب کند.
 
وی رتبه کشوری استان در بخش ورزش را 24 بیان کرد و گفت: البته استان ما در گروه سوم (استان‌های توسعه نیافته) رتبه ششم را در کشور دارد که باید با تلاش و همت ورزشکاران این رتبه را به یک تا سه برسانیم ضمن اینکه کسب رتبه ششم گروه سه نیز نتیجه مدیریت خوب کارکنان، ورزشکاران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه است.
 
ایزدپور اظهار امیدواری کرد که سال 95 سال شکوفایی ورزش استان باشد و یادآور شد: البته باید توجه داشت که تاکنون در بخش آموزش و امور فرهنگی و جوانان نیز جزو 10 استان برتر کشور هستیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، ورزشکاران این استان را توانمند و پرانرژی دانست و  گفت: کهگیلویه و بویراحمد 179 قهرمان آسیایی و جهانی دارد.
 
وی سامان پاکباز، اسماعیل دژه، شبنم بهشت و طاهره آذر پیوند را از جمله ورزشکاران افتخارآفرین استان عنوان کرد و بیان داشت: در طول تاریخ ورزش استان ما سهمیه المپیک نداشتیم و امسال به همت ورزشکاران توانمندمان توانستیم سهمیه المپیک بگیریم.
 
ایزدپور ضمن آروزی موفقیت برای تمامی ورزشکاران استان به هیئت همگانی قول داد در خصوص تامین و واگذاری مکان مناسب جهت برنامه‌ریزی این هیئت و رفع مشکلات جهت کمک به توسعه و پیشرفت ورزش استان در حد توان و قانون همکاری و حمایت لازم را از آنها داشته باشد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.