اصفهان؛

بررسی صنعت پوشاک ایتالیا در اصفهان

اصفهان قطب صنعت نساجی ،دارای زمینه ای مناسب برای همکاری با کشور ایتالیا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با جمعی از فعالان صنعت پوشاک ایتالیا اظهار داشت: اصفهان به عنوان قطب صنعت نساجی و همچنین دارا بودن 100 هزار واحد صنفی و فروشگاهی می تواند زمینه مناسبی برای  همکاری مشترک با برندهای معتبر پوشاک جهان  فراهم سازد.
عبدالوهاب سهل آبادی گفت:استان اصفهان در مرکزیت کشور جایگاه مهمی در توزیع مناسب تولیدات پوشاک دارد و همکاری  برندهای معتبر اروپایی با صنعت پوشاک اصفهان می تواند زمینه حضور صادرات به سایر کشورهای خاورمیانه را تسهیل سازد.
وی افزود:اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل سرمایه گذاری شرکت ایتالیایی در اصفهان از آمادگی کافی برخوردار است و از سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان اصفهان حمایت می کند.
امیلیو کاربونرا گیانی مدیر اجرایی شرکت می سو نی ایتالیایی نیز گفت: فضای اجتماعی و اقتصادی مراکز خرید اصفهان هیات ما را تحت تاثیر قرار داد که امیدواریم فعالیت مشترکمان در این شهر افزایش یابد.
وی هدف این شرکت را سرمایه گذاری بلند مدت در اصفهان اعلام کرد و افزود:زمینه های سرمایه گذاری و همکاری متقابل برای پیشبرد اهداف، مورد بررسی قرار می گیرد.
محسن پورسینا عضو هیات رییسه اتاق اصفهان هم تجربه فروشگاههای بزرگ در ایران بویژه اصفهان را نشان از ظرفیت بالای اقتصادی این استان در عرصه های مختلف دانست و گفت: در حال حاضر رتبه سوم خاورمیانه در حوزه فروش شامپینگ سنتر در اختیار ایران است همچنین سبد خرید پوشاک ایرانیان نسبت به اروپاییان وسیعتر است و این ظرفیت مناسبی برای فعالیت شرکت ایتالیایی در این ایران است .
شایان ذکر است شرکت می سونی  بیش از 70 سال در صنعت مد و پوشاک در اروپا مشغول به فعالیت است.  



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار