قم؛

احداث ۱۸ پارك شهري از محل اعتبارات سفر رهبري به قم

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از احداث ۱۸ پارك شهري تا پايان سال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس حلوائي زاده با اشاره به نياز قم براي افزايش زيرساخت هاي فضاي سبز و برنامه هاي درختكاري اظهار كرد: در اين راستا برنامه هاي متنوع و گسترده اي از سال گذشته در شهر آغاز شده و كاشت حجم بالاي درختان در شهر را شاهد بوده ايم.

وي به برنامه هاي عمراني شهرداري  قم در بخش ايجاد پارك ها و بوستان هاي شهري اشاره كرد و افزود: در اين راستا شهرداري با اولويت بندي و تعيين مناطق هدف احداث پارك هاي محلات را در دستور كار قرار داده است.

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با اشاره به سرانه فضاي سبز شهري در قم، گفت: متاسفانه سرانه فضاي سبز در شهر قم بسيار پايين تر از استاندارد است كه در صدد افزايش سرانه فضاي سبز در شهر هستيم.

وي با بيان اينكه بخشي از اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان قم به احداث فضاي سبز و توسعه زيرساخت ها در اين بخش اختصاص يافته است، افزود: در اين راستا امسال ۱۸ پارك شهري در محلات شهر احداث خواهد شد.

حلوائي زاده با بيان اينكه براي احداث ۱۸ پارك شهري از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان قم ۷ ميليارد تومان اختصاص يافته است، اظهار كرد: احداث اين مجموعه پارك ها در كنار ديگر برنامه هاي شهري در حوزه فضاي سبز و فضاهاي تفريحي تاثير بسزايي در افزايش سرانه سبز شهر خواهد داشت.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار