بررسی وضعیت حضور بانوان در اماکن ورزشی

وضعیت دسترسی زنان و دختران به اماکن ورزشی و اختصاصی در ساعات مناسب و همچنین ایمن سازی این فضاها در دومین نشست شورای راهبردی زنان وزارت ورزش و جوانان بررسی شد.

بررسی وضعیت حضور بانوان در اماکن ورزشیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ در این نشست که با حضور رباب شهریان، طاهریان، مشرف جوادی، فرهادی زاد، سلیمی، میرزایی، کرملو، روحی، محمدیان، کریمی، عبادی و عظیمی برگزار شد، تدوین راهبرد کلان، راهبردهای اجرایی، اقدامات ملی دستگاه متولی و دستگاه های همکار به منظور طرح در ستاد ملی زن و خانواده ریاست جمهوری و با رویکرد تقسیم کار ملی مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

همچنین در این نشست عناوین عملیاتی سال 95 مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء نقطه نظرات خود را بر اساس رصدکارسناسی و در خصوص هر یک از عناوین بیان کردند.

در دومین نشست شورای راهبردی زنان وزارت ورزش و جوانان، توجه به آموزش سطوح مختلف منابع انسانی فعال در بخش بانوان به ویژه فدراسیون ها، هیات ها، ادارات کل استان ها و حوزه ستادی در زمینه های مختلف مورد تاکید اعضاء قرار گرفت.

وضعیت دسترسی زنان و دختران به اماکن ورزشی و اختصاصی در ساعات مناسب، به عنوان ضروریات قابل پیگیری در بخش بانوان و همچنین ایمن سازی فضاهای ورزشی زنان و دختران متناسب با ارزش های فرهنگی وملاحظات مربوطه در دستور کار طرح های پیشنهادی به ستاد ملی زن و خانواده، نیز در این نشست مطرح و بررسی شد.

توجه به تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و دست اندرکاران و نیز سواد حرکتی در بین زنان،‌ دختران و خانواده ها در بخش عملیاتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان نشست، تامین استاندارد های امکانات و تجهیزات ورزشی متناسب با بانوان به عنوان اقدام ملی در دستگاه ها مطرح شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.