پورکیانی: فوتبالیست های ایرانی آرزوی بازی در استقلال خوزستان را دارند/الگوی لسترسیتی، استقلال خوزستان است!

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:شرایط خوبی در جدول داریم و امیدوارم با ادامه همین روند در لیگ ایران تاریخ ساز شویم.

علی پورکیانی ، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرایط این فصل آبی های جنوب کشور اظهار کرد: پس از گذشت پنج هفتخ از لیگ برتر ، مطمن بودیم در پایان لیگ سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهیم کرد و در حال حاضر نیز بسیار خوشحال هستیم که موفق شدیم به هدفمان دست پیدا کنیم. امسال تیم خوب و جوانی داشتیم و همراه با تدبیر اعضای کادرفنی مان عملکرد فوق العاده ای را ارائه دادیم و درصدد هستیم تا پایان لیگ همین روند را ادامه دهیم.

وی افزود: هفته به هفته پیش می رویم و الان نیز تنها هدفمان برتری مقابل راه آهن و قطعی کردن سهمیه آسیا است. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و در یک لحظه تمام برنامه ریزی هایتان راتغیر می دهد ، هدف تیم مان در این فصل مشخص و آن هم قهرمانی در لیگ برتر است.

پورکیانی درباره شباهت شان با لسترسیتی انگلستان اظهار کرد: ابتدا این نکته را بگویم که لسترسیتی از تیم ما الگو برداری کرده و امیدوارم بتواند مثل ما هم نتیجه بگیرد.

وی درباره حمایت هوادارانشان گفت: امیدوارم بتوانیم دل همه ی مردم ایران و خوزستان را شاد کنیم تا بتوانیم زحمات حمایت شان را با قهرمانی پاسخ دهیم و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز حمیت شان را از تیم ا دریغ نکنند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری برای بازیکنان و سرمربی این تیم بیان کرد: درصدد تمدید قرارداد با بازیکنانمان هستیم و امیدوارم آن ها در این تیم باقی بمانند زیرا تمامی فوتبالیست های ایرانی دوست دارند در استقلال خوزستان توپ بزنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار