رامشگر: مهرداد سختی زیادی کشید

مربی سابق مهرداد اولادی گفت: مهرداد در دو سال اخیر به خاطر تنهایی و کم محبتی خیلی سختی کشید.

رامشگر: مهرداد سختی زیادی کشیدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رامشگر مربی اول مهرداد اولادی درباره درگذشت اولادی اظهار کرد: یکی از بهترین های فوتبال کشورمان از بین ما رفت. صحبت کردن در این خصوص کمی سخت و دشوار است. فوتبالیست ها را فقط برای برد و باخت می خواهیم، آنها جوهره هایی هستند که باید از آنها محافظت کنیم. برنامه 90 بزرگی واقعی مهرداد را نشان داد، اعلام می کنم که او خیلی فراتر از این حرف ها بود و امیدوارم از حالا به بعد به فکر دیگران باشیم.

وی در ادامه افزود: مهرداد در دو سال اخیر به خاطر تنهایی و کم محبتی خیلی سختی کشید. به صراحت اعلام می کنم مرگ مهرداد به خاطر ایست قلبی نبود بلکه به خاطر ایست مهر و محبت در بین فوتبالی ها بود که شامل حالش نشد. مهرداد در اروپا می توانست بدرخشد. مهرداد فوتبالیست زودرس بود و خیلی زود ستاره شد. من خیلی از حرفها را نمی توانم در رسانه عمومی بزنم. چرا که نشر گناه از خود گناه خطایش بیشتر است.

مربی اسبق مهرداد اولادی همچنین اذعان داشت: حضرت علی (ع) فرمودند اگر کسی را شبی در حال معصیت مشاهده کردی، دلیل نمی شود فردا با دید معصیت کار به او نگاه کنی چرا که امکان دارد شبانگاه توبه کرده باشد، نباید قضاوت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رانشگر ، اولادی ، مرگ ، حضرت علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار