اردبیل؛

آغاز مسابقات قهرمانی دومیدانی ورزشکاران دختر در اردبیل

با رقابت ۷۰ ورزشکار مسابقات قهرمانی دومیدانی دختران ناشنوای کشور در محل مجموعه ورزشی تختی اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی با حضور ۱۵ تیم از ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.

مژگان سلطانی با بیان اینکه ۱۰ رشته ورزشی در این مسابقات تدارک دیده شده است، افزود: از جمله پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرش طول، صد متر مانع، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، دو پنج هزار متر، دو ۴۰۰ متر، دو ۸۰۰ متر و دو هزار و ۵۰۰ متر آماده سازی شده است.

وی به وضعیت مطلوب تیم‌ها در این مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: به ویژه تیم اردبیل وضعیت مناسبی دارد و پیش‌بینی می‌شود حداقل چهار مدال طلا توسط استان در این رقابت‌ها کسب شود.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان لازمه توسعه ورزش معلولان را هماهنگی بین دستگاه‌ها دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی از جمله بهزیستی، بنیاد شهید و آموزش‌وپرورش با ما همکاری داشته باشند.

سلطانی با تأکید به وجود استعدادهای قابل‌توجه ورزشی در بین معلولان استان تصریح کرد: افزایش امکانات می‌تواند موفقیت‌های متعدد ورزشی برای معلولان استان به دنبال داشته باشد.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان معتقد است در وضعیت کنونی نیز معلولان استان با حداقل امکانات موفق به کسب رتبه‌های ملی و جهانی می‌شوند و نیاز است استعدادهای ورزشی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار