لرستان؛

احتمال آبگرفتگی روستای گوشه شهرستان دورود

احتمال آب‌گرفتگی روستای گوشه شهرستان دورود در زمان بارندگی و سیلاب وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان،،از لرستان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام این خبر گفت: به علت ذخیره فراوان آب در پشت سد کمال صالح و سر ریز آن به سوی لرستان روستای گوشه از توابع بخش سیلاخور شهرستان دورود در خطر غرق شدن به زیر آب را دارد که با هشدارهایی که داده شد آسیبی جان اهالی را نمی گیرد و توسط تیم های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر 2 کمپ جهت اطراق اهالی روستای گوشه که در حاشیه سد مروک قرار دارد ایجاد شده است.

مرادی افزود: برای همین منظور تیم های امدادی از شهرستان بروجرد و ازنا نیز به منطقه اعزام شدند تا در صورت نیاز بتوانند مشکلات اهالی روستای گوشه را برطرف کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال لرستان بیان کرد: خوشبختانه با هشدارهایی که پیش تر به اهالی روستای گوشه داده شد بخش هایی از آن تخلیه شده است و امیدواریم در ادامه نیز حادثه ای برای اهالی این روستا به وجود نیاید.

مرادی بیان کرد: برای همین منظور آموزش هایی نیز به اهالی روستا برای مقابله با حواث احتمالی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر داده شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر لرستان هم اکنون در آمادگی کاملی به سر می برد و آماده امداد رسانی به هر گونه حادثه احتمالی را دارد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سیلاب ، احتمال ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.