اهواز؛

تأكيد بر استفاده از ظرفيت مناطق روستايی در اجرای طرح ملی حفظ

در پنجمین سال اجرای متوالی طرح ملی حفظ قرآن کریم در دزفول با سهمیه ۲۲۰۰ نفر در اجرای آن شرکت می‌کنند و تاكيد بر استفاده از ظرفيت‌های مناطق روستايی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: در پنجمین سال اجرای متوالی طرح ملی حفظ قرآن کریم در شهرستان دزفول با سهمیه ۲۲۰۰ نفر در اجرای آن شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فائز فائزی، افزود: در سال گذشته نیز سهمیه دزفول دوهزار و ۱۵۰ نفر بود، در پایان و در زمان برگزاری آزمون کتبی طرح ملی حفظ ۱۲۰۰ نفر شرکت کردند.

فائزی بیان کرد: در رایزنی‌های انجام شده برای تکمیل سهمیه پنجمین سال اجرای طرح تربیت حافظان با نهادها و ادارات مختلف شهرستان دزفول همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، دفتر امام جمعه، نشست‌های مختلف مشورتی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول اظهار داشت: در اجرای این طرح ۳۰ مربی خانم و آقا تدریس در کارگاه‌ها را بر عهده دارند. تأکید اوقاف دزفول بر استفاده از ظرفیت و توانایی‌های شهرک‌های اطراف این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح مراحل ثبت‌نام از علاقمندان را سپری می‌کند، بیان داشت: هر کلاس آموزشی باید دارای حداقل ۱۵ قرآن‌آموز باشد تا بتوان آموزش‌ها را آغاز کرد. با انجام فرآیند ثبت‌نام و تکمیل ظرفیت کلاس‌ها از دهه نخست خردادماه آغاز می‌شود. آموزش‌ها به صورت رایگان به قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.