قم؛

رقابت های لیگ سبک های آزاد کاراته استان قم

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته استان قم در هفته پایانی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هیأت کاراته استان قم در سال 1394 اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ سبک‌های‌ آزاد کاراته قهرمانی این استان کرد و این پیکارها با حضور هفت تیم مدعی متشکل از چهره‌های شاخص کاراته قم آغاز شد.

این رقابت‌ها از دوم بهمن‌ماه آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در لیگ کاراته سبک‌های آزاد استان قم برای به دست آوردن عناوین برتر این دوره، در اوزان مختلف رده سنی بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند.

یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته را شناخت چهره‌های شاخص آن برای اعزام تیمی پرقدرت به نمایندگی از قم به مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2016 قرار داد تا لیگ سبک‌های آزاد قم با کیفیت بهتری برگزار شود.

برگزاری اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در حاشیه مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته نیز از دیگر اقدامات ارزشمندی است که از سوی هیأت کاراته استان قم صورت گرفت و در یکی از این اقدامات، دوره جدید رقابت‌های لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم با عنوان جام شهدای مدافع حرم آغاز به کار کرد.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیک سبک‌های آزاد کاراته استان قم رقابت خود را به شکل دوره‌ای آغاز کردند تا در دهمین روز از اردیبهشت ماه 1395 با رقابت هفت تیم در هفته پایانی، قهرمان این مسابقات معرفی شود.

هفته تیم شرکت کننده در لیگ سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی استان قم، تیم‌های کاراته شهید همایی فصیحی، شهید صالحی، شهید بیطرفان، باشگاه پهلوان، باشگاه بهادران، باشگاه کیهان و موسسه مهدویت هستند و روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برای به دست آوردن عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار