نماینده ریاست APA:

اولین جلسه هیئت اجرایی APA در کامبوج برگزار خواهد شد

نماینده ریاست ATA گفت: اولین جلسه هیئت اجرایی و جلسه نهم مجمع عمومی سال 2019 در کامبوج برگزار خواهد شد.

اولین جلسه هیئت اجرایی APA در کامبوج برگزار خواهد شد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سناتور چییت ییت چیت نماینده ریاست APA در نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجالس آسیا، ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مجلس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایتشان از این کمیته اظهار داشت: از دبیرخانه این کمیته در ایران تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به دستاوردهای APA گفت: در سال 2015 در ماه دسامبر برگزاری مجمع عمومی را داشتیم و در این مجمع که در کامبوج برگزار شد، به قطعنامه خودمان و به همکاری‌های منطقه‌ای و در سطح آسیایی اشاره کردیم.

نماینده ریاستAPA گفت: در این مجمع کشورها تعهدات خودشان را ابراز کردند و قرار شد نشست دائمی امور اجتماعی را داشته باشیم.

چییت ییت چیت افزود: در جلسات پیشین ما همبستگی داشتیم و اعلام کردیم که در جلسات دیگری نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع این جلسه دارای اهمیت است، تصریح کرد: این جلسه مهمی است، چرا که برای تکامل APA، تحقق آمال مشترک‌مان، تبدیل APA به یک پارلمان آسیایی قابل توجه است.

نماینده ریاست APA گفت: همانطور که آقای ابوترابی‌فرد گفتند جلسه امروز فاکتور بسیار مهمی است که می‌تواند نتایج مفیدی را داشته باشد، بنده نیز اعتقاد دارم که مشارکت شما می‌تواند راهگشا باشد.

چییت ییت چیت افزود: اولین جلسه هیئت اجرایی و جلسه نهم مجمع عمومی سال 2019 در کامبوج برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجالس آسیایی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این اجلاس پس از ارائه گزارش دبیرکل APA قطعنامه‌هایی در خصوص ترویج تنوع فرهنگی و محافظت از میراث فرهنگی در آسیا، همکاری‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری‌ها در حوزه عدالت و برابری در نظام سلامت در آسیا، حمایت و حفظ حقوق مهاجران کار در آسیا و مجالس آسیایی و مبارزه علیه فساد به تصویب رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، ریاست ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار