پورموسوی: استقلال اتوبوسی دفاع نمی کند/ بازی سختی مقابل راه آهن داریم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط خوبی را در جدول داریم و امیدوارم با پیروزی مقابل راه آهن آسیایی شویم.

سید اکبر پور موسوی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بسیار خوبی بود و همه تیم ها بسیج شده بودند تا ما را شکست بدهند، به گفته خود کمالوند ، آن ها هدفشان آن بود تا ما رو شکست دهند و به تراکتور کمک کنند. ما تنها تیمی بودیم که مقابل گسترش فولاد دوام آوردیم، البته موقعیت‌هایی نیز داشتیم که می‌توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم که متاسفانه نشد.
 
وی درباره بازی با راه آهن یزدان اظهار کرد: راه آهن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما هدفمان پیروی و کسب 3 امتیاز است  و برای رسیدن به آن هرکاری می کنیم. ابتدا هدفمان حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد است و پس از آن برای قهرمانی در لیگ برتر به مصاف پدیده و ذوب آهن خواهیم رفت.
 
پورموسوی در مورد دفاعی بازی کردن استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان به هیچ وجه اتوبوسی دفاع نمی‌کند، اصل اول در فوتبال گل نخوردن است و شما دیده‌اید ما در بازی با فولاد، تراکتور، استقلال، سپاهان و ... چندین و چند موقعیت گل داشتیم که متاسفانه به بیرون رفت ، به هیچ وجه تیم ما دفاع مطلق نمی‌کند، اگر اینگونه بود ، هیچ گاه با سیستم ٣-٣-٤ بازی نمی‌کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار