اسدی: نمی توانیم جای عراقی ها تصمیم گیری کنیم/ AFC رای را سیاسی صادر کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توانیم به جای مسئولان عراق صحبت کنیم و آنها خودشان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

اسدی: نمی توانیم جای عراقی ها تصمیم گیری کنیم/ AFC رای را سیاسی صادر کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا اسدی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک در مورد اینکه آیا امکان دارد انتخابات فدراسیون به تعویق بیافتد، عنوان کرد:‌ اساسنامه ربطی به تعلیق تاریخ انتخابات ندارد. و به موقع انتخابات ریاست فدراسیون برگزار خواهد شد.
 
اسدی در مورد اینکه اگر اساسنامه به تصویب نرسد، چه کسی رییس می شود ، تصریح کرد: این را باید از مسئولین بپرسید. ما فقط مجری مصوبات هیأت رئیسه هستیم و در دیگر موارد هیچ دخالتی نخواهیم کرد.
 
وی در مورد نشست امروز هیأت رئیسه در وزارت ورزش عنوان کرد: جلسه خوب و دوستانه‌ای بود و در آن از زحمات یک سال گذشته هیات رییسه تشکر شد و امیدوارم روند خوب هیات رییسه در آینده ادامه داشته باشد.
 
اسدی در مورد اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر رأی سیاسی صادر کرد گفت: متأسفانه این اتفاق افتاد و نمی دانم چه باید بگویم.
 
وی در مورد اینکه آیا ایران از عراق دفاع خواهد کرد، گفت: ما فقط حافظ منافع خودمان هستیم و نمی توانیم برای کشور عراق تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار