اظهار امیدواری شوشتری برای توفیق مدیرعامل جدید پدیده شاندیز

مدیرعامل جدید پدیده شاندیزگفت: نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم و برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم ‌شود، آرزوی توفیق دارم.

اظهار امیدواری شوشتری برای توفیق مدیرعامل جدید پدیده شاندیزبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی سید محسن شوشتری افزود: منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود ازحمایت مسئولان ارشد برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: بارها برای انجام وظیفه و حل مشکل موجود در یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان که یکی از مظاهر مشارکت مردمی و نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی است، مشروط به مساعدت و پشتیبانی مقامات استانی و کشوری که از قدرت چانه زنی و اعتبار دولتی برخوردارند، اعلام آمادگی کرده‌ام که از همه آنچه در توان دارم و از جان، مال و آبرویم در این راه مضایقه نخواهم کرد.

شوشتری افزود: درعین حال منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود از حمایت مسئولان ارشد برخوردار نبوده و در آینده من بمانم و انتظاراتی که نتوانسته‌ام در سایه عدم حمایت‌های لازم برآورده کنم.

مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با اظهار امیدواری برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم می‌شود گفت: در کنار مقامات ذی‌ربط و مدیران منتخب بوده و از هر کمکی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.