کمپین آموزش سلامت همگانی در فضای مجازی راه اندازی می شود

سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت از ایجاد کمپین های آموزش سلامت همگانی با رویکرد توانمند سازی مردم برای خود مراقبتی ، در فضای مجازی خبر داد

شهرام رفیعی فر سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،از ایجاد کمپین های آموزش سلامت همگانی خبر داد و گفت: ایجاد کمپین های آموزش سلامت همگانی با رویکرد توانمند سازی مردم برای خود مراقبتی، در فضای مجازی، از برنامه های وزارت بهداشت است. همچنین با استفاده از رسانه های ارتباط جمعی سعی داریم در حوزه سلامت مردم، تاثیرگذار باشیم.

وی نتایج این اقدامات را اینگونه توضیح داد: با این اقدامات می توان مشارکت مسئولان را در امر سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی سازماندهی کرد.

شهرام رفیعی فر افزود: برنامه های آموزشی ضمن خدمت برای کارمندان دولت و طرح سفیران سلامت دانشجو نیز در دستو کار است. تاکنون بالغ بر 200 هزار سفیر سلامت خانوار ، که از دی ماه سال گذشته بسته های خدماتی آن به کشور ابلاغ شد، در دانشگاه های علوم پزشکی تربیت شده اند.

سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت اظهار داشت: قصد داریم به سمتی پیش برویم که هر خانوار یک سفیر سلامت داشته باشد تا از سلامت خود و خانواده مراقبت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار